Opublikowano 810 dni temu

Wersja mobilna usługi Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia korzystanie z usług banku z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet.

Z usługi mogą korzystać Klienci banku będący użytkownikami usługi Internet Banking.
pierwszoplanowa funkcjonalność:
?dostęp do rachunków,
?przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
?wykonywanie przelewów zdefiniowanych i dowolnych,
?koszyk płatności,
?obsług lokat terminowych,
?obsługa walut.

Korzyści dla klienta:
?interfejs dostosowany do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem urządzeń typu smartfon, tablet,
?wygodna obsługa bez konieczności ?przewodowego połączenia? z siecią Internet,
?dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,
?większa satysfakcja klienta z korzystania z usług banku,
?dostęp do funkcji realizowanych wyłącznie przez urządzenia mobilne (geolokalizacja, QRprzelewy).

Bezpieczeństwo.
Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem interfejsu mobilnego są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta.
Przesyłane dane są szyfrowane z wykorzystaniem najnowocześniejszych metod.

Więcej informacji na temat bankowości mobilnej można uzyskać w placówkach Banku Spółdzielczego w Staroźrebach.

Zapraszamy również na stronę demonstracyjną (link..) Interfejsu Mobilnego IB gdzie będzie można uzyskać więcej informacji oraz poznać bliżej naszą bankowość mobilną.